Over en uit!

21 maart 2024 - Inglewood, California, Verenigde Staten

Hilton

En toen ineens zat het er op! Althans nog ff nachtje in het Hilton Lax en dan morgen om 18.30 terug naar Nederland via Duitsland. De RV inleveren ging soepeltjes, was ruim 30 minuten rijden van ons laatste campground naar zijn nieuwe verhuur bedrijf, camper M258007 mochten wij afleveren, haha en vooral die 007, want de voorbereiding was weer leuk speurwerk, nadat we nog even hadden afgetankt! Paar kleine dingetjes doorgegeven maar viel deze keer erg mee qua storingen en mankementen, rolgordijntje wat spontaan dicht ging, paar losse schroefjes, dus was lekkere testrit, we hebben 2863 mile gereden op onze route, hadden 3000 mile inclusief dus ook netjes, voor de rest hebben we de economie hier een flinke boost gegeven haha maar wel weer een hele mooie vakantie, trip, testrit, gemaakt! Shuttlebus naar vliegveld en hotel was gezellig, werden veel verhalen uitgewisseld en zo heeft iedereen die de wegbreng camper gedaan had, zijn eigen story en route, 8 personen, zes direct naar het vliegveld, wij mogen nog even blijven! Voor ons was dit de 3e keer dat wij zo’n wegbreng camper reis hebben gedaan, kan het iedereen aanbevelen, normaal huur tarief is uiteraard veel duurder!

Zijn veel mensen die ons weer gevolgd hebben, 1624 bezoekers en 13.683 pagina weergaven, en nog wat dingetjes voor het eerst met Polarsteps gedaan, hoogste piek op 1 maart met bijna 1500 pagina weergaven op het Reislog, allen dank hiervoor en hopelijk net zo genoten van onze reis als wij zelf.

Als de gezondheid het toelaat, we zijn gelukkig nog beiden kerngezond, gaan we waarschijnlijk nog wel een keertje de trip van Chicago naar Miami maken, maar er is een eiland in het oosten waar ik ook graag kom, dus dat zal de volgende reis gaan worden!

Ik wens jullie veel gezondheid toe, en wellicht tot een volgende reis!
Groetjes Adri en Toos

1. Ingrid en Rob:
    21 maart 2024
    Wij vonden het leuk om je te volgen wij zijn hier vanaf afgelopen zondag en gaan ook richting LA. Goede reis terug wij hebben nog een paar weken. 😉
  2. Adri van Houwelingen:
    21 maart 2024
    Heerlijk, geniet er van, het vloog bij ons om! 👋 groetjes
  3. Claudia:
    21 maart 2024
    Leuk om meegenoten te hebben! Wij mogen nog 2 dagen en dan zit het er ook weer op, helaas.
  4. Adri van Houwelingen:
    21 maart 2024
    Dankjewel en jullie nog een paar leuke dagen! Groetjes
  5. Pascal van Gils:
    Top om te horen Adrie!
    Leuk om elkaar ontmoet te hebben.
    Helaas door omstandigheden toen in Holsbrook geen biertje kunnen drinken!
    Wij hebben de RV gisteren ook weer ingeleverd en vliegen morgen naar Frankfurt.
    Voor ons is het echt een top vakantie geweest voor de 1e keer.

Wie weet spreken of zien we mekaar nog eens.

Groetjes
  6. Adri van Houwelingen:
    21 maart 2024
    Ja heel leuk, en biertje doen we de volgende keer! Goed vlucht ook, groetjes!
  7. Marijke Van Heiningen:
    21 maart 2024
    Goeie reis terug, wij vliegen maandag terug vanuit LA, leuk om je verhalen te lezen
  8. Adri van Houwelingen:
    21 maart 2024
    Dankjewel, mooie dagen nog en fijne vlucht! Groetjes
  9. Gerda van Houwelingen:
    21 maart 2024
    Nou Broer en schoonzus het was weer een prachtige trip . Heel leuk om jullie weer te volgen . Geniet nog even dan wens ik jullie een goeie thuisreis . Tot een volgende keer . Groet van Gerda
  10. Adri van Houwelingen:
    Dankjewel groetjes!
  11. Anjo:
    21 maart 2024
    Leuk om jullie verslagen te lezen! Dank.
    Goede terugreis.
  12. Adri van Houwelingen:
    22 maart 2024
    Dankjewel voor het lezen ook! Groetjes

Jouw reactie