Eager naar Flagstaff

23 maart 2022 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Was weer koud vanmorgen, lichte vorst maar kachel doet het prima in de RV. Rustig aan wakker geworden, hadden een fles Sangria bleek, koud gemaakt in de avond, dus…. Rustig aan! 😁

Goed spul
Eerst maar eens gaan tanken, en gelijk Propaan tanken, en nog ff naar de Dollar general voor wat boodschapjes. Vandaag geen lange rit, maar wel een weer erg mooie, eerst eindeloze weg weer recht toe recht aan, door een soort van Toendra, prachtig was het wel weer, anderen zeggen misschien vreselijk saaie weg, maar ik hou er wel van, stond ook weer een behoorlijke woei!

Vele vele parkenVersteende boomPlakjes versteende boom

Eerste stop bij Lyman Lake, maar waaide uitje hempie brrr, gauw weer in de behaaglijke camper, volgende stop bij Petrified wood, wow, dit is wel weer heel bijzonder, zoek maar eens op versteend hout, miljoenen jaren oud, en alle mineralen zijn in het hout getrokken, echt super om te zien, in plakken gezaagd ziet het er echt super mooi uit! En aan de foto van de auto te zien, loei zwaar! 😂

En verder gingen we weer, maar weer ff een interstate de 40 gepakt, daar een picknick plek opgezocht en Toos bakte ff een eitje! Laatste stuk naar Flagstaff nog wat souveniers shops aangedaan maar niks gekocht, ook hier weer versteend hout! Kwamen ook nog langs een hotel van wigwams, grappig maar nee campertje slaapt best! Zo staan we nu op de Koa van Flagstaff, prachtig plekje, aan de voet van een berg met wat sneeuw erop, geven weer lichte vorst op, dus water er weer ff af, en de kachel aan!

Onderaan deze berg onze slaap plekWat een drukte hè op de weg! 😂Weinig verkeer Wat foto’s geüpload