Nashville

10 maart 2022 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Na een niet al te lange rit, snelwegen vermijdend, aangekomen rond de middag op “Two Rivers Campground” Nashville. Allerhartelijkst ontvangen, maar eigenlijk is dat overal, zulke aardige mensen die Amerikanen, en altijd in voor een gezellig gesprek! RV geïnstalleerd en met de “Music City shuttlebus” naar het centrum! Wow wat een gave stad, oud, nieuw, druk, gezellig en boven al MUZIEK! Iedere bar, restaurant, ja zelfs in de Mac Donalds, live muziek haha fantastisch! Programma’s zoals de “voice” kunnen ze wel opdoeken, iedere willekeurige band hier zou winnen!  Nog wat leuke mensen ontmoet, hadden er nog nooit van gehoord zo’n wegbreng camper, reden zelf ook in een RV, en een ander stel kwamen uit plekken waar wij nog heen gaan, kreeg wat tips, voor te bezoeken plekken en restaurants, zei al zo’n vriendelijke mensen hier overal, en accenten echt gaaf! Super leuke shops gezien, cowboyhoed en cowboylaarzen volop te koop hier, en Toos natuurlijk iets gescoord voor in de Kerstboom haha, boom wordt te klein met al die herinneringen erin van plekken waar we ooit zijn geweest! Heerlijk gegeten weer met een Bud Light of twee drie vier… en laat weer terug met de shuttle naar de campground. Vandaag rustig aan starten, en straks weer met de shuttle naar het stadscentrum! Blijven hier nog maar een nacht, en morgen door naar Memphis Tennessee!