Meer Nashville

11 maart 2022 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Met de shuttle bus weer naar de stad Nashville, heerlijk gewandeld, de brug John Seigenthaler op gelopen, voetgangersbrug over de Cumberland rivier, om wat foto’s te maken. Bruggen zijn vaak wat hoger hier over de rivieren omdat ze geen deel hebben wat open kan, zoals bij ons, voordeel is na een pittige klim, dat je vaak ook een fantastisch uitzicht krijgt over, in dit geval de stad, en het Nissan Stadion. Strak blauwe lucht maakt het af, was nog wel fris in de ochtend maar gaandeweg konden de jassen uit. Zo eerst maar wat gegeten bij Johnny Cash’s bar & bbq, bestelde daar een Bisquits & Gravy, en Toos Country Ham & Biscuits, borden propvol natuurlijk, mijn gerecht ziet er niet fraai uit, maar ik kan het wel aanbevelen, prima te happen! Maar weer snel gewandeld, calorieën verbranden 🥵, de Broadway afgelopen naar boven, denk dat dit wel de straat is waar alles gebeurt, soms een zijstraat in, bv. Printers Alley, maar daar is het gelijk stukken minder druk. Weer richting de rivier, om daar langs de oever van de zon te gaan genieten. Heerlijk, maar weinig bootjes te zien, wel snel stromend en behoorlijk hoog water. Hup Broadway op, hadden gezien dat de dakterrassen al aardig volliepen, wilde we ook wel even beleven. Gek, beneden in de kroegen weinig volk, maar al wel live muziek, en boven op het terras, wat een drukte, gelukkig vanaf de straat gezien dat deze nog niet heel druk was, maar na ons liep deze toch ook vol. Tuurlijk lekker wat gedronken en genoten van de atmosfeer en mensen gekeken! Nog maar wat gewandeld, en leuke is overal staan ramen open als je langsloopt, en zo hoorden we een knul echt goed spelen, even voor de deur geluisterd en ja beviel ons, dus hup  weer wat drinken, en lichte snacks erbij, althans dacht ik, gelukkig maar voor één persoon besteld, maar denk dat je dat met zijn vieren nog met moeite op zou kunnen! Afijn vermoeidheid sloeg toe, dus shuttle gebeld, die was in de buurt, dus waren zo weer terug op de campground, boel opruimen, nog maar wat drinken, ehh alcohol vrij, en pitten, morgen weer on the road! Memphis here we come!

Onze campgroundBrug Cumberland rivierNissan stadionKleine porties zeggen ze hier!Alles gebeurt daar op het dakVolle bak op het dakCustoms house