Onze Road Bear Conquest

23 maart 2022 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Road Bear Conquest

Nieuw van de fabriek deze jongen opgehaald, inmiddels twee weken er mee op pad, moet zeggen de kwaliteit is beter dan de El Monte van twee jaar geleden, minder rammels en minder rijwind lawaai, maar het blijft Amerikaans. De afwerking, vooral het kit werk zou strakker kunnen, kleine probleempjes zoals een touch schakelaar van de verlichting die niet helemaal goed werkt, koffie zet apparaat die het na een dag begaf, nieuwe kost 10$ dus ja, en klein beetje water lekkage, redelijk zelf kunnen fixen. Maar wij zijn ook testrijder, dus heb wat puntjes genoteerd die ze in Las Vegas fixen.

Front view

Hij rijdt wel vorstelijk, genoeg pk’s om bergje op te klimmen en om op de interstate goed voorruit te komen, hoewel ik liever de interstate mijd, en als het moet zo’n 55 Mile per uur cruise, is hij ook nog redelijk zuinig, voor Amerikaanse begrippen! 😜😂

Buitenverlichting onder het zonnescherm

Heb aardig wat foto’s geüpload met beschrijving erbij, dus zou zeggen werp een blik, wij gaan nu lunchen en dan een wandeling maken!

1. Jan:
    23 maart 2022
    Persoonlijk vind ik door de solide out dat je wel bergruimte mist. De hele zijkant heeft geen bovenkasten, en de garage is vrij klein. Daardoor liggen onze koffers de hele reis boven de bestuurder. Verder wat lekkages. Kachel werkt bij ons niet en qua kit zou het iets secuurder kunnen. Op dak gekeken en als je ziet hoe die raampjes zijn gekit! Inventaris was deze keer ook niet nieuw. Prima voor de rest. Is wel met haastwerk klaargemaakt en absoluut niet gereinigd voor uitgifte.
  2. Adri van Houwelingen:
    24 maart 2022
    Ja dat in ontvangst nemen van de rv was bij El Monte weer stukken beter geregeld, kitten is inderdaad slecht, kachel had ik bij El Monte ook, zat een stekkertje loslopen, kon ik zelf oplossen.