Laatste RV plek

19 maart 2024 - Van Nuys, Verenigde Staten

Santa MonicaKoffie time

Aangekomen op ons laatste plekje voor twee nachten, hiervandaan gaan we de RV inleveren, en dan nog één nacht in het Hilton naast het vliegveld, de 21e vliegen we dan met Lufthansa naar München, vlucht duurt zo’n elf uur! Gelukkig wel in een A380, zo’n hele grote dus we kunnen in de lucht ook nog wel een wandeling maken 😁, daar een overstap naar Amsterdam en ff 8 uur tijdsverschil verwerken. Maar voor het zover is pakken we nog ff een autootje, die huren we voor een dag, kan natuurlijk niet aankomen met een nieuwe RV in Hollywood en Beverly Hills, zie in deze omgeving al meer Porsches rijden dan in heel Duitsland! 😂

Hindu tempelPrachtigStrak blauw en mooi wit

Hadden vandaag nog wel een mooie route gereden door de bergen, ook nog een Hindi tempel bezocht, was net alsof we weer in Thailand/Bali waren haha grappig. We hadden nog wat tijd te doden dus maar gelijk ff naar Hollywood signs gereden, was goed te doen met de camper en daar maar gelijk ff geluncht, ook weer in de RV, wel fijn eigen keuken en toilet bij je, gaan deze jongen nog missen.

Zie onze camperDe bekende lettersPlein voor GriffithGriffith Observatory

Staan nu inmiddels op Holywood RV park, werden alleraardigst ontvangen en begeleid naar ons plekje, Toos is inmiddels aan de poets geslagen, denkt dat de RV brandschoon wordt ingeleverd! Dus nog twee nachtjes in de RV, en dan schiet het weer op… dagen zijn omgevlogen!

1. Janine Harent:
    19 maart 2024
    Jullie hebben een prachtige reis gemaakt en heerlijk weer gehad in Californië!
    Wij zijn onderweg naar de kust, we hopen vanuit Santa Barbara ook wat van de kust te kunnen zien.
    Wij leveren volgende week maandag de RV in! Geniet nog even!!
  2. Adri van Houwelingen:
    19 maart 2024
    Dankjewel en jullie hebben nog even, heerlijk geniet er van en met die kust komt het vast goed! Goede reis
  3. Claudia:
    20 maart 2024
    Hoe is Hollywood RV park bevallen. Wij moeten de camper vrijdag inleveren en zoeken nog een plekje voor de laatste nacht.
  4. Adri van Houwelingen:
    20 maart 2024
    Ontvangst is alleraardigst, douches zijn keurig en schoon, half uurtje van Agoura, wifi is matig. Kortom prima voor een nacht, voor bezoek aan stad e.d. ongunstig. Succes met je reis nog!
  5. Claudia:
    20 maart 2024
    Dank voor je reactie! Zit er ook een dumpplek bij? Of in de buurt?
  6. Adri van Houwelingen:
    21 maart 2024
    Ja gewoon full hookup alleen geen propaan.
  7. Adri van Houwelingen:
    20 maart 2024
    Gewoon op je plek, full hookup

Jouw reactie