Malibu Beach

17 maart 2024 - Malibu, California, Verenigde Staten

Great Pacific Ocean

En toen waren we alweer bij het voorlaatste RV park, mooie route gereden langs de Pacific coast highway, was behoorlijk druk, zeker Los Angeles stroopte het verkeer wat, ondanks dat we pas 10.30 vertrokken.

Kijk hem staan

Na een tankbeurt reden we door Santa Monica, straks nog alleen een keertje af tanken en dan zijn we daar ook klaar mee. De kustweg was ook al druk met deftige auto’s, veel cabrio’s, Mercedes Ferrari Lamborghini Porsche Bentley Jaguar, van alles kwam ons tegemoet en voorbij, zitten hier blijkbaar rond de buurten waar het inkomen een stuk hoger is, en zoals het hoort hier strak blauwe lucht, lekker hoor California! Nog ff stop gemaakt om te lunchen, uiteraard uit eigen koelkast, broodjes hotdog, altijd lekker. Genoten van het uitzicht op de zee, zag diverse malen pelikanen ook een geweldige duikvlucht maken, blijkbaar zit er hier vis genoeg.

Wat een uitzichtRV park MalibuRustige zee

Zo kwamen we na 46 mile aan op het RV park, gelijk maar even de propaan tank gevuld, hoeven we dat ook niet meer te doen, kregen mooi plekje toebedeeld met zeezicht, zo blijven we hier weer twee nachten staan en dan op naar Hollywood RV park, daarvandaan willen we nog ff naar Beverly Hills en Hollywood, kijken wat we daar weer gaan zien!

Jouw reactie