Dagje Beverly Hills

20 maart 2024 - Van Nuys, Verenigde Staten

Met een omweg zijn we er toch geraakt, Beverly Hills, wat een sjieke bedoening en erg expensive, prachtige huizen gezien op weg er naar toe, werd verteld door de chauffeur dat de auto’s hier 95% Europees is, en dat zagen we ook! Op zich even leuk om geweest te zijn maar niet heel erg bijzonder, gewoon sjieke winkels meer niet (lees duur) maar ja zijn er toch ff geweest. Toos ook de RV gepoetst, gaat schoner ingeleverd worden dan hij was haha. Laatste restjes opgemaakt en wat aangebroken spullen weg gegooid. Morgen rv inleveren na aftanken en dan op naar hotel!

LantaarnpaalBeverly Hills te duur!PoetsenKunst op rv parkEntree

1. Gerda van Houwelingen:
    20 maart 2024
    Deze keer de muurschildering het mooiste . Wel apart om in die dure buurt een keer te kijken . Groetjes Gerda
  2. Adri van Houwelingen:
    Ja veel muurschilderingen hier op de camping. Groetjes
  3. Joke van Houwelingen:
    20 maart 2024
    Het was weer een mooie reis jullie hebben weer veel mooie plekken gezien hoop dat jullie ervan genoten hebben ik wel van je verslagen was weer leuk om te lezen goede reis terug