En ineens van de route?!

18 maart 2020 - Phoenix Sky Harbor International Airport, Verenigde Staten

Zo na de prachtige BigBend weer een Rv park opgezocht, ditmaal in de plaats Van Horn, gelijknamig RV park, daar kwamen we mensen tegen die in Las Vegas hadden verbleven, wilden daar eigenlijk een week blijven, maar na twee dagen vertrokken, ook een totale shutdown ivm het Corona virus. Dus maar contact opgenomen met onze reisagent Jan Doets, en die konden nog een vlucht garanderen naar huis, en misschien over een dag of 10 niet meer, dus ja, dan helaas maar naar huis, advies is ook om niet via Las Vegas te gaan, schijnt op het vliegveld een chaos te wezen, advies om naar Phoenix te gaan, daar kunnen we gelukkig ook de camper inleveren, dan nacht hotel, en morgen dus met United airline’s naar Washington, daar overstap en door naar Amsterdam!

Gisteren toch nog prachtige rit gehad, konden merken dat we al in de buurt van de Grand Canyon kwamen, werd ondanks dat we op de interstate 10 reden weer een mooie rit! Wel door getrapt om in de buurt van Phoenix de laatste nacht door te brengen in de inmiddels ons zo vertrouwde camper, gaan we zeker missen, ik ben eigenlijk niet zo’n kampeerder, maar is me toch super goed bevallen, je hebt ook eigenlijk gewoon je huis op wielen bij je, van alle gemakken voorzien!

Ontbijtje maar genomen bij de McDonald’s maar daar konden we ook al niet meer binnen blijven eten, was net in gegaan dus lekker in de camper ons laatste ontbijtje, geen cornflakes meer haha, de avond ervoor hadden we de boel al opgeruimd, en aan een arme sloeber ons laatste proviand gegeven.

de Rv van El Monte ingeleverd, en dat ging heel soepeltjes, met een traan in de ogen afscheid genomen, en een taxi naar ons hotel in Phoenix vlak bij het vliegveld, morgen om 4.00 shuttle naar het vliegveld en om ff voor zevenen vliegen we dan, inmiddels wel weer in een andere tijdzone, weer 2x een uur erbij, wat een rare gewaarwording is dat nog steeds, hier nu 12.30 en in NL 20.30! Al reeds ingecheckt en stoelen gereserveerd dus moet goed gaan komen!

Helaas dus de reis afgebroken, maar het staat nu al vast, zeker voor h

4563007-s.jpg?1584560367

erhaling vatbaar!!

1. Paulina:
    18 maart 2020
    Jammer dat jullie de vakantie eerder af moeten breken, maar wel fijn dat er nog een vlucht terug is. Lijkt me wel verstandig om terug te komen. Hebben jullie een goede reden om nogmaals de VS als bestemming te boeken. Mooie foto's. Groetjes
  2. Adri van Houwelingen:
    18 maart 2020
    Ja zo is dat, snel hapje doen maar is nu ook moeilijk tafeltje tsjonge jonge, groetjes tot gauw
  3. Jan de Reus:
    19 maart 2020
    Jammer van deze mooie reis A3 en Toos.
    Fijne terug reis.
    Groetjes
  4. Johan pols:
    19 maart 2020
    Jammer hoop dat jullie snel en veilig thuis kunnen komen
  5. Leo:
    19 maart 2020
    Hoop jullie spoedig in goede gezondheid weer te zien