Austin naar Fort Stockton

15 maart 2020 - Fort Stockton, Texas, Verenigde Staten

Zo was weer een heerlijk nachtje, in Leander, net ten noorden van Austin, nog steeds in Texas. Vandaag weer een mooie route binnendoor gereden, over de 29, eerste stop was bij de Buchanan Dam, bijzonder om in Texas ineens een enorm meer te zien, ff wat plaatjes geschoten, verder nog steeds veel Texaanse boerderijen, maar het zijn eigenlijk prachtige landhuizen te midden van enorme ranches, met prachtige poorten waarna je volgens mij nog kilometers moet rijden naar de farm.

Verder over de 29 naar Mason, dorp dus, maar het plein deed echt Texaans aan, even rondgewandeld nadat we de RV gewoon op het plein hadden geparkeerd, ook nog even het openbare toilet bezocht, ook keurig, weer terug bij de camper O jee een auto van de sherif achter ons, heel vriendelijk, liep rond onze camper, hij vertelde keek even omdat je bijna voor mijn kantoor stonden, glad niet gezien ik, registratie uit Washington DC, ver van huis zijn jullie, vertelde hem we zijn in Chicago begonnen en onder weg naar Las Vegas, ok mooie rit zei hij, en wenste ons nog een mooie voortzetting van de trip! Top! Weer verder de 377 op, was behoorlijk verlaten deze weg, een enkele passant verder niks noppes nada, O ja wel een klein plaatsje London, grappig, maar was niet veel, armoe was het hier zo te zien aan de enkeling die we zagen. Nog ff het plaatsje Junction bezocht, en daar maar gelijk ff de lokale supermarkten in geweest om weer wat proviand in te slaan, keuze van broodbeleg in de vorm van vleeswaren is niet groot, volgens mij zijn de Texanen zoete kauwen, veel jam en honing en allerlei potjes die ik niet ken.Weer richting de interstate 20, reden langzaam aan de heuvels in, mooi landschap, zagen wel dat het steeds droger werd, alles zag er dor en verschrompeld uit, airco kon ook gerust wel weer aan, 78 graden Fahrenheit! Nog maar ff gestopt voor wat te snacken, broodjes hotdog, heerlijk, moet je wel zelf klaar maken, pletter er alle sauzen op die er staan, ook pickles en uien snippers heerlijk, en kost niks extra, daar hou ik van! 😂😁

Aangekomen in Fort Stockton weer een RV park op, twee plekken vrij, nou ik heb er maar één nodig mevrouw haha ze lachte vrolijk mee, was geen KOA maar wel wat goedkoper, omgerekend 35€ met volledige hook-up, stroom, tv kabel, internet, water, en put waar je de vuilwatertank in leeg laat lopen!

Maar ff over de campground gewandeld, wat je daar allemaal ziet, van mini campers, tot enorme joekels, en van die oldtimer dingen, die blinken helemaal, gulfstream, zien er antiek uit, maar wel mooi!

4559623-s.jpg?15842379074559626-s.jpg?1584237981

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alex Bom:
    15 maart 2020
    Fijn dat je ons meeneemt op dit avontuur. Blijft een vreemd land maar wel mooi
    Keep on rolling
  2. Jan de Reus:
    15 maart 2020
    Mooi reisverslag Adrie indrukwekkend leuk om te lezen .
    Groetjes
  3. Frank:
    15 maart 2020
    Mooi verhaal weer toch apart dat jullie zo aantrekking hebben op de lokale politie steeds. Ik ga weer even kijken waar jullie geweest zijn op de kaart. Of hebben jullie ook een gps volg systeem ?
  4. Adri van Houwelingen:
    15 maart 2020
    Kan je boven in deze site ook zien, kies kaart Frank, je hebt verhalen, foto’s en kaart