Meer Long Beach

14 maart 2024 - Long Beach, California, Verenigde Staten

Vandaag eens op een boot doorgebracht, en dat was geen verkeerde keuze, ze doen hier namelijk trips om Walvissen te spotten, en ik heb er gelukkig één op video staan, super tof!

Nog beetje onrustig hier 😂

Tocht duurde zo’n twee en halfuur, eenmaal buitengaats was er behoorlijk wat deining, maar wel goed te doen, Toos vond het eerst wat spannend maar op een gegeven moment kwam de ontspanning.

Orka tand 1 Er waren meerdere gidsen aan boord van het zee aquarium en biologie studenten, zo werd er van alles verteld, en gingen er ook dingen rond zoals deze Orka tand. Na weer aan land maar eens even door Long Beach gewandeld, erg mooie plek, heb wat appartementen bekeken maar helaas net iets boven budget. 😂 Viel me op dat het hier niet heel druk is, maar verwacht dat met het hoogseizoen het hier heel druk is!

Terug maar weer naar het RV resort, en daar heerlijk in de jacuzzi geplonsd, ook niet verkeerd, zo maar eens gaan eten en dan is er weer een dag om, morgen met de Metro naar LA, dat zal vast een vermoeiende dag worden! Groetjesssssssss

Ps, onder video’s staat het filmpje met de Walvis!

Jouw reactie