Memphis

3 maart 2024 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Goedenavond, aangekomen op het RV park naast Graceland. Waren hier mooi op tijd 15.45, probeer altijd voor het donker op een campground aan te komen, prettiger om je RV bij licht te parkeren. Zijn om 10.45 vertrokken uit Nashville want we moesten natuurlijk eerst de F1 kijken, hadden ook de vlag opgehangen van Max natuurlijk. Was weer een voortzetting van (ver)stappen hè met die Max. Camper rijd prima, inmiddels al gewend weer, nog maar een keer de interstate gepakt, voorlopig voor het laatst, zit altijd op een cruise snelheid van 60 mile/uur, maar dan vliegen je de vrachtwagens om de oren, die hebben er altijd lekker de gang er in. Logisch ook, zag een bord langs de kant van de weg, gevraagd chauffeurs betaald per mile 1$, en ze mogen 70mile dus hoppa, planken die hap hahaha. Zijn ook wel vette jongens hoor, dikke uitlaten en soms een machtig geluid. Morgen gaan we Graceland bezoeken, net de tickets gereserveerd, 82$ voor een wat uitgebreidere toer incl. de vliegtuigen, zijn tickets ook voor ruim 200$, dus de erfgenamen zitten er denk ik nog steeds warmpjes bij! Al een keer de toer gedaan, maar de vrouw wil het nog een keer bezoeken, en het is geen straf, absoluut niet, plus nieuwe graf van Lisa Marie ook bekijken. Welterusten

OversizedZonMustang met HEMI motorGrijze mustang

1. Gerda van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Prachtig weer om te lezen en fijn dat jullie genieten van de trip .
  2. Adri van Houwelingen:
    Thanks👍
  3. Frans Ruijgers:
    3 maart 2024
    Geweldig weer. Fijn dat je zo uitgebreid vertelt. Weinig last van files denk ik?
  4. Adri van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Nee, maar kan wel, vandaag op interstate aan de andere kant baan afgesloten wegens werkzaamheden stond aardige file
  5. Joke van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Heel leuk om je verslag weer te lezen jullie zien heel wat moois lekker genieten goede reis verder
  6. Adri van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Dankjewel, ja vinden Amerika een geweldig gevarieerd land, ook de mensen, super aardig!

Jouw reactie