Daar zijn we weer, Amarillo

8 maart 2024 - Amarillo, Texas, Verenigde Staten

Zonsondergang Amarillo

Zo ff wat moeizaam geweest met de wifi, kon video’s en foto’s erg slecht uploaden, tenminste met de wifi. Zo hebben we inmiddels Texas aangedaan. Hebben overnacht bij Amarillo, heerlijk nummer ook, en uiteraard weer de bbq aangestoken. Hadden wat worsten die heerlijk gekruid waren, wat varkens filet lapjes en brood met knoflook, ging lekker op de bbq dus heerlijk gegeten. Niet echt geweldig geslapen, had last van wat treinen, vast een onbewaakte spoorweg in de buurt, want er werd lustig op los getoeterd, moest weer denken aan vroegere tijden toen ik nog radio locomotief bestuurder was, als die in storing ging was de hele buurt ook wakker, maar deze toeter was meertonig en zeker net zo hard! Overdag was niet een erg spannende rit, best wel saai eigenlijk, Texas is ook zo groot, leuk weetje 16x zo groot als Nederland, als je de interstate afrijd kom je ook niemand meer tegen, wat een ruimte! Als je langs een ranch rijd zie je vaak zo’n mooie poort, vaak met een gewei er boven, of hoorns van een Longhorn, het ras van Texas, maar in de verste verte geen ranch te zien, zo ontiegelijk groot zijn de ranches! Op naar New Mexico

Lekker BBKnoeien O ja, ook langs Palo Duro Canyon gereden, helaas niet overnachten, vol!

1. Leo:
    8 maart 2024
    Gaaf die auto,s in het zand
  2. Adri van Houwelingen:
    8 maart 2024
    Ja kunst, je moet maar op het idee komen 😁

Jouw reactie