Fort Smith

5 maart 2024 - Alma, Arkansas, Verenigde Staten

Na heerlijk ontbijten in de RV vertrokken uit Graceland, stukje interstate en daarna de snelweg af gegaan, nog stop gemaakt bij walmart en dollar general, walmart voor wat Thaise diepvries maaltijden die trouwens heerlijk zijn plus een bbq, we gaan tenslotte richting Texas en bij de andere supermarkt afwasborstel, dweil en wat jerkbaits ook heerlijk!

Nette RV plaats

Tijd schoot lekker op inmiddels en na de lunch, paar hotdogs in de RV, nog maar ff de interstate op, langs Ozark, prachtig gebied met vele meren, je kent het misschien wel van de Netflix serie Ozark, kan ik je aanbevelen! Zo kwamen we even over 16.00 aan bij Alma vlak voor Fort Smith, weer een mooie plek, aan een meer en erg mooie RV plek met vuurkorf en bbq, hmm had ik die net niet gekocht? Na alles gesetteld te hebben, water aansluiten, stroom en de slide out naar buiten schuiven en ook maar het zonneluifel, awning genaamd stond de boel weer klaar , ook maar de RV eens waterpas gezet, ging weer allemaal soepeltjes. Hop de bbq aan die het ook erg goed deed, is tenslotte hier volkssport nummer één haha hebben we heerlijk gegeten, verslagje tikken en lekker plat, morgen gezond weer op!

Met bbq en vuurkorf

zet er ook ff een video bij onder uiteraard kopje video! 😁👍

1. Rob Hart:
    Mooie verhalen. Geniet ervan
  2. Adri van Houwelingen:
    Dank u!
  3. Frank:
    5 maart 2024
    Leuke verhalen. Hebben jullie ook al een YouTube kanaal. ?? Is ook hip bij camperaars.
  4. Adri van Houwelingen:
    Nee nog niet, zat meer aan TikTok te denken 😂
  5. Paulina:
    5 maart 2024
    Hallo broer en schoonzus. Leuk om te lezen wat jullie beleven. Zo te zien vermaken jullie je prima. De foto's van Graceland vond ik erg leuk, vooral die kleurrijke. De camper ziet er ook goed uit. Geniet ervan samen, ben benieuwd wat er nog volgt.
  6. Adri van Houwelingen:
    6 maart 2024