Laatste nacht

29 maart 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Klein Egypte

En toen zat het er ineens bijna op, vanmorgen camper opgeruimd en ingeleverd, hadden net geen 3400 mile gereden, dus dat is netjes, had gerekend op 3500. Inleveren ging soepel dankzij John bij Road Bear Las Vegas, niet gewacht op de shuttle bus, prijs van een Uber viel zo erg mee, was kort bij het hotel ook, moet zeggen we hebben regelmatig van een Uber gebruik gemaakt, en dat is toch wel een erg comfortabel systeem, hadden ook een Amerikaans nummer, dat is dan wel handig!

Konden gelukkig al inchecken in ons hotel, had wat dollars nog over dus kleine upgrade gedaan, goed afsluiten van iets moois is belangrijk, en moet zeggen, ben al veel op vakantie geweest naar Egypte, en om hier in een Pyramide te slapen, met heel veel invloeden uit Egypte maakt het wel extra speciaal, gewoonweg een heel erg mooi hotel, met een enorm aquarium, en alles keurig netjes!

Hoezo personeel? Geen personeel, robot maakt je cocktail!

Koffers boven gezet en uiteraard nog maar eens de stad in, zoveel te zien, en weer lekker geslenterd, wel veel aan de schaduw zijde of onder de hotels door 😁, prachtig, na wat uurtjes ff terug naar hotel, Toos in bad, en ik heb alvast ingecheckt, morgen 10.15 naar Houston, en daar overstap naar Amsterdam.

Excalibur Excalibur

En ook in de avond nog ff de stad in, alhoewel na een kleine twee uur onder de grond kwamen we boven en onweerde het wat, dus maar beneden gebleven, maar dat is ook geen straf! Laatste dollars in de fruitmachines maar dat was ook gauw klaar! Net als mijn verslagen ben ik dat ook klaar mee, zaten dagen bij dat mijn verslag 1300 keer was bekeken dus ook niet helemaal voor niets gedaan, hoop dat jullie lezers net zo hebben genoten als wij, en wel licht tot de volgende keer!

Verkeerde maat! Maatje te groot!

👍👌🇺🇸👏🤗

1. Joke van Houwelingen:
    29 maart 2022
    Wat een mooie reis hebben jullie gehad jammer dat het voorbij is wij hebben genoten van je verhalen en mooie foto’s en nu weer naar huis is toch ook weer fijn thuis te komen bij de kinderen en kleinkinderen een goede vlucht terug groeten ✈️😊
  2. Johan Schoor:
    29 maart 2022
    Dank je voor de mooie verslagen waardoor we konden meegenieten en een goede indruk van jouw route en bezienswaardigheden kregen. Kan niet anders dan dat jullie met deze herkansing op een onvergetelijke vakantie terugkijken. Dank om dat met ons te delen.
  3. Frank:
    29 maart 2022
    Hoi Adri en Toos, bedankt voor jullie mooie verhalen over jullie fantastische reis. Ik wens jullie een goede vlucht. En nu op naar het volgende avontuur samen met pensioen in een camper door Europa ???
  4. Bibi:
    29 maart 2022
    Wat was het leuk om je verslagen te lezen en zo mee te kunnen "reizen". Wat kan je leuk schrijven Adri. Ik heb ervan genoten.
    Een hele goede terugreis en geniet in Nederland weer van de kinderen en kleinkinderen
  5. Frans Ruijgers:
    29 maart 2022
    A3 en Toos, hartstikke bedankt dat jullie ons hebben laten mee genieten van jullie avontuur in Amerika. Een goede thuisreis gewenst en A3 succes met het vinden van een nieuwe tijdsbesteding🙋‍♂️🙋🏼‍♀️
  6. Paulien:
    29 maart 2022
    Wat een fijn verslag van jullie vakantie, fijne terug reis naar huis …