Waar te beginnen?

26 maart 2022 - Tusayan, Arizona, Verenigde Staten

Helikopter

Wat een dag weer beleefd, rustig nacht op onze campground, nog wel een keer ‘s nachts ff eruit geweest, wat een sterrenhemel, ongelooflijk. Kregen na een ontbijtje een lift naar het vliegveld, erg kort bij, zijn terug gaan lopen, 20minuutjes slechts. Daar stond een hele rij 🚁 helikopters klaar, het ging gebeuren, Adri de lucht in, na een korte briefing was ik er helemaal klaar voor, 60 jaar en voor het eerst in een helikopter, was erg benieuwd! Nou kan je vertellen, waanzinnig! En dan, boven de Grand Canyon, onbeschrijfelijk gewoon, heb toch al veel gezien in me leven zeker ook als touringcar chauffeur, maar dit, onderste boven ben ik ervan! Heb veel korte filmpjes gemaakt, en foto’s maar soms alleen maar naar buiten zitten gapen! Fantastisch!

Imax Grand Canyon

Toos heeft vanaf de grond mijn vertrek gefilmd, ook gaaf, daarna naar het bezoekerscentrum gelopen, want daar draait een film over de Grand Canyon, wilde ik graag zien, Toos dacht aan een gewone film, na een hotdog, naar binnen, ook heel erg gaaf, beetje geschiedenis, en stuk over de eerste Spanjaarden hier, die vielen van hun paard, zo indrukwekkend vonden die dat natuurlijk ook, uiteraard Indianen stammen, en groep pioniers die de Colorado river afgingen, en als laatste een gemotoriseerde hangglider, ook super om gezien te hebben!

Hummer sunset tour

Terug ff lekker happie doen in de RV, maar de dag was nog niet om! Had een Hummer toer geboekt, sunset in de Grand Canyon, poeh poeh kan niet op vandaag, ontzettend veel foto’s en filmpjes dus vandaag gemaakt, en een dag om zeker nooit, maar dan ook nooit meer te vergeten!

Sunset Grand Canyon

O ja, ook nog een tip over een RV park gehad van de buurman naast ons, dus die is ook gereserveerd, morgen via de Hoover Dam naar Las Vegas, daar nog twee nachten in de RV, die inleveren en dan nog nacht in de Pyramide van Las Vegas, dus het gaat opschieten, maar wie weet, trek ik in Las Vegas de éénarmige bandiet leeg, of laat de roulette tafel springen, of de croupier bedeeld me met goede kaarten tijdens Blackjack, dan kan ik zo maar nog wel eens véél heel veel langer hier gaan blijven! 😜😂

1. Joke van Houwelingen:
    26 maart 2022
    Wat een belevenis dat neemt niemand je meer af geweldig wat een mooie plaatjes dit is een reis om nooit te vergeten dat is genieten en wij genieten mee veel plezier nog 👍😊
  2. Adri van Houwelingen:
    26 maart 2022
    Dankjewel, ja maken er wat moois van
  3. Angeliek:
    26 maart 2022
    Gaaf hoor ! Wij zijn er over ruim 1 maand. Die sunset hummer tour nemen we mee als idee
  4. Adri van Houwelingen:
    27 maart 2022