Bezoek Graceland

4 maart 2024 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Na een heerlijk nachtje, Graceland bezoeken, hadden tickets gereserveerd om 10.00, klein stukje lopen vanaf ons RV park. Geen drukte, de laatste keer dat we hier waren twee jaar geleden was het veel drukker en was ook omstreeks dezelfde tijd, iets later in maart. Eerst een film gezien, toen shuttlebus naar overkant van de weg, wij zouden het makkelijk kunnen lopen, maar zal ook wel te maken hebben zodat ze precies weten hoeveel mensen er binnen zijn. Dan krijg je een rondleiding door de mansion, ondanks dat we nu zeggen gedateerd, ziet het er toch smaakvol uit. Zo diversen kamers, dan de kelder, dan naar buiten de garage nu ook ingericht met allerlei spullen van Elvis, de stallen op afstand, staan nog steeds paarden, sporthal, schietbaan, en dan stuk tuin met de diverse graven, nu dus ook van Lisa Marie en kleinzoon. Word je toch ff stil van…

Terug naar de overkant met grote hallen waar van alles staat uitgestald, wil je daar foto’s van zien en meer, moet je onze reis naar Las Vegas maar eens bekijken. Ook nog ff gegeten, te duur en teveel 😂

Blijven nog maar een nachtje hier en dan morgen verder richting Russelville, wat plekken bekeken om onderweg te stoppen, en kijken nog waar we gaan overnachten, de Campgrounds zijn niet druk, sprak nog wel een Canadees die uit het zuiden, Florida is gekomen, op de terugreis weer naar Canada, die vertelde dat er 5000 RV plekken minder zijn in Florida door de diverse orkanen die daar zijn geweest, herstel zal nog wel even duren volgens hem, veel mensen uit noord Amerika en Canada overwinteren in het zuiden!

Lisa Marie toestelWapen vergunningWapen ElvisLounge roomBiljartTropische kamerEetkamerOntvangst kamerOpenhaard

Jouw reactie