Prachtige RV, nieuw model

29 februari 2024 - Anderson, Indiana, Verenigde Staten

Zo vertrokken wij om even over 6.30 naar de fabriek, iets van 44 personen waaronder twee kleine kinderen, iets meer Nederlanders dan Duitsers, sinds wij het doen zien we toch steeds meer oosterburen, hebben het ook ontdekt! Kwamen om 9.30 aan bij afhaalpunt, nieuwe locatie, bij een RV verhuurbedrijf. Chris ving ons op, althans kwam de bus in en legde al het één en ander uit, bij het uitstappen werd het schema verteld, shit! Als ene laatste 13.30 dat is jammer, maar ja gelukkig hebben we vakantie en ging toch wel redelijk snel om, reden om 13.00 weg, na de paperassen en uitleg, kregen een nieuw type qua indeling, moet zeggen hele frisse kleuren, witte kastjes ipv standaard bruine, veel spiegels, bad kamer is wel apart, niet gescheiden douche en toilet, deuren open doen en die blijven met magneten dan openstaan, zodat je het gangpad naar de slaapkamer betrekt bij de douche ruimte. Bed achterin wel heel groot, groter dan vorig jaar maar toen was de badkamer groter. Al met al wegwezen, km stand 000028, op naar Anderson!

Rvout2RvbackSlide out insideRv1 outDoucheSleeping

1. Leo:
    29 februari 2024
    Zet hem maar op de boot naar nederland
  2. Adri van Houwelingen:
    Stoot teveel co2 vrees ik voor Europa 😂
  3. Anjo:
    29 februari 2024
    Ziet er mooi uit! Veel plezier.
  4. Adri van Houwelingen:
    Dankjewel!
  5. Patricia:
    29 februari 2024
    Wauw, mooi. En een hele geruststelling dat je toch best op tijd weg kon💪
  6. Adri van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Ja dat is zo, gaat goed!
  7. Angeliek:
    29 februari 2024
    Veel plezier ! Ben benieuwd hoe de badkamer bevalt . Wij vonden het vorige model met gescheiden douche wel fijn ! Ook met water gespetter 😁
  8. Adri van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Ja denk behelpen, maar voorlopig geen water vullen, wil richting Sedona en is daar nog erg koud!
  9. Ruud:
    1 maart 2024
    Zag een berichtje op Facebook langskomen en ga jullie reis zeker volgen
  10. Adri van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Volgen is bijna net zo leuk als zelf meemaken 😁👍
  11. John:
    2 maart 2024
    Gave camper Adri, veel plezier ermee.
  12. Adri van Houwelingen:
    3 maart 2024
    Ja mag niet klagen, thanks!

Jouw reactie