Prachtige RV, nieuw model

29 februari 2024 - Anderson, Indiana, Verenigde Staten

Zo vertrokken wij om even over 6.30 naar de fabriek, iets van 44 personen waaronder twee kleine kinderen, iets meer Nederlanders dan Duitsers, sinds wij het doen zien we toch steeds meer oosterburen, hebben het ook ontdekt! Kwamen om 9.30 aan bij afhaalpunt, nieuwe locatie, bij een RV verhuurbedrijf. Chris ving ons op, althans kwam de bus in en legde al het één en ander uit, bij het uitstappen werd het schema verteld, shit! Als ene laatste 13.30 dat is jammer, maar ja gelukkig hebben we vakantie en ging toch wel redelijk snel om, reden om 13.00 weg, na de paperassen en uitleg, kregen een nieuw type qua indeling, moet zeggen hele frisse kleuren, witte kastjes ipv standaard bruine, veel spiegels, bad kamer is wel apart, niet gescheiden douche en toilet, deuren open doen en die blijven met magneten dan openstaan, zodat je het gangpad naar de slaapkamer betrekt bij de douche ruimte. Bed achterin wel heel groot, groter dan vorig jaar maar toen was de badkamer groter. Al met al wegwezen, km stand 000028, op naar Anderson!