Gouden kust….

13 maart 2024 - Long Beach, California, Verenigde Staten

Vertrokken uit de woestijn “Edge of the Desert” waar het behoorlijk winderig was, al snel na vertrek begrepen we dat het hier vaak winderig was, gezien het aantal windmolens. Even gekeken wat de goedkoopste benzinepomp was, inmiddels in Californië waar alles duurder is! Scheelt bijna een $ op de Gallon.

Bass pro shopLekker bewonderen

Op weg naar LA, maar eerst nog ff een stop naar de Bass Pro shop, twee jaar geleden in de pyramide geweest bij Memphis, dus de verwachting was hoog gespannen, en die werd ook weer waargemaakt, wat een walhalla weer voor de outdoorsporter, zeer uitgebreid met mooie boten, viel me op dat de wapenafdeling weer erg druk was, zag diverse “kanonnen” weer over de toonbank gaan, toch altijd vreemd gezicht om dat te zien, zou ook geen ruzie maken op de parkeerplaats haha je weet het maar nooit! Zo reden we weer verder, een beetje om LA heen, was al behoorlijk druk op de weg, maar gelukkig aan onze kant viel het mee. Ook nog maar een stop voor wat boodschappen, gaan tenslotte vier nachten stil staan op het RV park Golden Shore.

Golden Shore, Long BeachWeer mooi plekje

Wow wat een mooie Campground. Zeer netjes, alles brandschoon, zo hebben we weer een erg mooi plekje, en zijn gelijk ff naar het centrum gelopen van Long Beach en na bezoek aan de kapper waar ik de derde Nederlander ooit was, terug gelopen naar de boulevard, Toos stop bij de H&M voor sokjes in de wandelschoenen, even de boot bezocht voor Whale spotting, langs het Zee Aquarium en zo weer terug op de camping. Goede locatie, bushalte voor de deur, en metro naar het centrum van LA ook dichtbij, kaartje buiten de spits senior boven de 62+ 35dollar cent haha lachen! Normaal tarief valt lokale mee hoor, $1,75, kan ook gelijk aan de slag, zoeken hier bus operator, start rate €24,48 😂

Kapper timeTitanic!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gerda van Houwelingen:
    13 maart 2024
    Prachtig weer nekes geknipt verder dus .
  2. Paulina:
    13 maart 2024
    Ziet er goed uit, zo te zien lekker weer. Amerikaanse hearcoupe. Passen alle herinneringen die Toos koopt voor in de kerstboom nog wel in je koffer?? Die winkel is ook apart zo. Hoor je daar ook het nummer van Beyonce, texas hold 'em??
  3. Adri van Houwelingen:
    14 maart 2024
    Ja heerlijk weer, en denk een derde koffer nodig 😂

Jouw reactie