Rust!

11 maart 2024 - Dillon at Langlois, California, Verenigde Staten

Zo, na vertrek vanaf Willow Lake, waar we een leuke campgroud hadden voor de nacht, je liep zo de natuur in met naastgelegen het gelijknamige Lake, gingen wij onderweg,

Natuur
de Wallmart in Prescott werd onze eerste stop, ben je toch gauw weer een uur aan kwijt, reden we door Prescott National Forest welke een prachtige route is, dus al weer snel gestopt voor een foto stop, en een bakkie koffie. Dan begonnen wij aan een flinke afdaling, soms heb je ook geen idee of je van hoog komt, of dat je een diep dal in rijd.

PrescottZie video

Het duurde best wel een lange tijd voor we op een beetje gangbare weg kwamen highway 60, mede daardoor reden we door mooie natuur en kleine dorpjes, zagen ook steeds meer cactussen, kwamen nu echt in het kurkdroge gebied, waardoor de zon ook goed begon te branden, voor het eerst de airconditioning aan, en deze doet het ook prima. Tijd voor een lunch pauze was inmiddels al 13.30 en hierna nog een kleine twee uur rijden, zo kwamen we aan om 16.15 op RV park Palm Springs / Joshua tree KOA holiday, aan Desert Edge.

Dessert zomer 1Dessert zomer 2

Hier al echt zomerweer, dus ‘s nachts geen kachel meer nodig, en maar gelijk even een wandeling gemaakt, ziet er weer uitstekend uit allemaal, zwembad, hottub met minerale waters. En uiteraard weer ff campers kijken, hele oude leek wel op een Vw T1 maar dan veel groter, een fifth wheel met uitschuifbaar balkon,

5th wheel with balconyPickupOld camper 1Old camper

moet niet veel gekker worden, en een enorme bak van een pickup ervoor, iets van 5,5ltr. Wij blijven hier twee nachten, goede locatie ervoor, heerlijk ontspannen en ff niet achter het stuur, alhoewel dat mijn hobby is 😂

Dessert cabins Zo zijn er ook vakantiegangers die alles met de auto doen, en dan een chaletje huren op zo’n RV park, vele soorten en maten altijd op ieder park weer anders, deze waren erg mooi, maar ook wigwams gezien en tent achtige mogelijkheden.

Dessert nightLekker plat, overmorgen naar de zee!

1. Leo:
    12 maart 2024