Blijven nog ff in Texas

14 maart 2020 - Leander, Texas, Verenigde Staten

Tot nu toe één van de mooiste Staten die we gezien hebben! En de Amerikanen, wat een vriendelijk volk is het toch, waar je ook komt echt bijzonder, als je wegen binnenkomst: hallo meneer hoe gaat het met u? Prachtig!

maar goed vanmorgen toch weer wat regen gehad bij vertrek, temperatuur was wel heerlijk. Reden pas om 10.00 weg en richting Dallas, weer werd er niet beter op dus niet de stad in gegaan, valt trouwens toch niet mee de steden, rijden gaat wel maar waar laat je je Rv hè! De i30 richting westen, klein stukje de i20 daarna de i35 naar het zuiden, onderweg knapte het weer op, de airco kon weer aan, gestopt  voor een bakkie koffie, weer bij een love tankstation, inmiddels me favoriet! O ja, kort daarvoor ging er achter me een sirene aan nadat er een onopvallende grote jeep achting ding naast me bleef hangen, state police! Kon het gelukkig van tv, was een uitrit van de snel weg af, jij hij volge met zwaailicht, hup aan de kant, handjes op het stuur houden en blijven zitten, ja hoor daar kwam hij, de cop, keek in me spiegel van een afstand, ja ja me handjes op me stuur, geen wapen in me hand, haha ja je weet nooit hè hier want we reden toevallig net langs billboard om wapens te kopen en gelijk ff te oefenen op de inpandige schietbaan! Ja Texas hè, cowboys inclusief cowboyhoed laarzen etc. Haha

Ok aan de kant, hij zette hem er bijna dwars achter met een berg zwaailichten aan, mooi! Heel vriendelijke jongeman, sir you don’t have a license plate, ik ja hoor dat papiertje op me voorruit, vond ik ook al apart maar dacht het zal wel, driver license, ok ik mijn roze kaartje, ok also a strange one zei hij, ik zeg heb wel registratie papieren bij de RV, ok hij bestudeerde ze, liep naar de voorzijde om het papiertje te lezen op me voorruit, waarna hij een aantekening maakte, ok sir strange but everything is Allright met een vet Texaans accent, Toos vroeg of ze een foto mocht maken van zijn mooie jeep, maar dat vond hij geen goed idee, voor uw veiligheid is beter om in uw RV te blijven, hè jammer 😁

Ook weer mee gemaakt, leuk hoor en weer heel vriendelijk, vertelde nog San Antonio, Big Bend en Las Vegas final destination, ok not in one day? Haha nee stelde ik hem gerust, two weeks almost 😜😁

koffie was weer heerlijk, en ff met een brandweerauto op de foto, niet lang erna was ik het zat, Koa campground opgezocht, ok Austin was vlak bij dus hoppa vroeg aan de kant, biertjes  nog gescoord en getankt, en stonden zo op een mooie plek! Proost.... 🍻

License plate

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Debby:
    14 maart 2020
    Jullie maken echt van alles mee!
    Super leuk!
    ❤️😘
  2. Adri van Houwelingen:
    14 maart 2020
    Ja echt een mooi avontuur 😘😁
  3. Frank:
    14 maart 2020
    Leuk jullie verhalen, kan je de wagen ook wat langer houden ??
  4. Adri van Houwelingen:
    Zeker zou dat kunnen 😜