Verder we gaan.

9 maart 2024 - Holbrook, Arizona, Verenigde Staten

Ruimte

Zo vanmorgen om 8.30 vertrokken uit Albuquerque pff lastige naam, stuk route 66 gepakt maar in deze omgeving echt vergane glorie, dus na uurtje ofzo weer de i40 op. Wow zagen ineens een spookrijder aan de andere kant van de snelweg, vrachtwagens konden hem net ontwijken, werd driftig geknipperd met groot licht, reed gangetje of 60 mile net zo hard als ons, dus zo’n 96km/u, en de tegemoet komende vrachtwagens rijden zeker 70 a 75 mile per uur, pff ging maar net goed, en op een gegeven moment dacht hij/zij veel tegemoet komend verkeer, en we zagen de donker rode auto gelukkig gaan keren, pfff liep maar net goed af, enkele mijlen verder diverse politie auto’s met gillende sirenes, te laat!

Sneeuwwwwww

Natte sneeuw, en lichte hagel dan weer wat sneeuw moesten we vandaag trotseren, maar kacheltje aan, en lekker muziekje op via Juke, dus konden nog wat Nederlands nieuws horen ook. Missen geloof ik niks 😁!

We schoten weer lekker op, einde van New Mexico in zicht, Arizona de volgende staat. Zijn bij de staatsgrens gestopt, ff lunchen toast en heerlijke worst. Stonden ook wat shops die van de bekendheid van de indianen gebruik maakten, allerlei snuisterijen maar die hebben we alweer zat, van kerstballen tot metalen bordje met route66 enzovoort en meer… haha voor in Toos haar herinneringen kerstboom (alle plekken waar we geweest zijn nemen we iets mee voor in die boom), maar dat duurt nog wel ff!

Schattig hè die RV

Zo weer verder, even parallel gaan rijden want zag een spoorrail naast de weg, wilde ff filmpje maken, machtig machtig mooi, wat een treinen hebben ze hier, niet normaal zo groot!

De buurman

En zo kwamen we weer aan op de volgende KOA in Holbrook, wat een leuke plek, en het winkeltje erbij, heel erg leuk, weer de nodige souveniertjes gekocht en zeer betaalbaar. Alles gesetteld waren mooi op tijd, en zo kwamen er weer Campertje(s) aan, zelfs ook meerdere Nederlanders met uiteraard allemaal een wegbreng camper. Tot morgen…..

Jouw reactie