Moeizame en vroege start, maar gaande de dag, top!!

9 maart 2022 - Bowling Green, Kentucky, Verenigde Staten

Allebei vroeg wakker! 4.00 pff tijdsverschil een dingetje als je wat ouder word blijkbaar😜 Na een heerlijk ontbijtje, honing cornflakes en een bakkie leut, maar vertrokken, verder zuidwaarts we gaan! Greenwood reden we weg, via de interstate 65 richting Louisville, onderweg nog ff gratis koffie gehaald bij de Mac Donalds, ja Toos lukt dat, spreekt vloeiend Amerikaans, lijkt wel een echte Texaanse 😜 Door Louisville gereden, om tolbrug te vermijden, maar de brug waar wij over reden was nog mooier, en ja weer gratis, blijven Brabanders hè! Door de stad leuke afwisseling, maar te vroeg om wat te shoppen! Na drie telefoon winkels, wat veels te veel tijd in beslag nam, is het dan toch gelukt, internet! Mede daardoor, wel ff door Fort Knox gereden, maar goud voorraad hier wordt iets te goed bewaakt! Wat toeristische routes gereden, waarvan de laatste wel heel erg mooi, Nationaal park Mammoth Cave, prachtig, vele narcissen al in bloei, en een partij eekhoorns gezien, echt apart, helaas waren er ook wel wat plat gereden! 😩 Heel mooi bezoekers centrum, veel verschillende rondleidingen worden gegeven, incl. bus transport. Op de parking kwamen we nog andere Nederlanders tegen die we al eerder gezien hadden, ook onderweg met een camper. Besloten om naar Bowling green te rijden, niet ver meer, wilden eens wat eerder op een campground aankomen, nog wat foto’s maken en water checken enzo. Maar…. Had nog wat gevonden, Nationaal Corvette museum, en gelijk op de parking prachtige witte gespot, mevrouw had hem net uit de showroom gereden, en ging onderweg naar Nashville, tsss wij ook, nog geprobeerd te ruilen maar kreeg een knipoog haha helaas… wat een fantastisch museum, echt wel tig foto’s genomen, en stonden er 8 klaar om morgen 9 maart opgehaald te worden, $100.000,- per stuk man O man, maar wel erg gaaf! Nou campground waren we al snel, mooi plekje gekregen, water aangesloten, en spoot onder de camper vandaan, aftapkraan open, dicht, volgende, pfff zat gelijk onder de modder maar gelukt, hmm schakelaar warm water stond al aan, droog gaat dat opwarmen niet goed, dus geen warm water, zoek en gij zult vinden, achter paneeltje reset button, Toos roept brand nu een rode lamp! Gelukkig water warmt dus nu op 😁 Nou lekker verslagje tikken, dineren, wit wijntje en beef jerky haha smullen.

In the army nowToos gaat met de huifkar verder

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

4. Adri van Houwelingen:
    Zekers, doen we! Groetjes 🥰
  5. Johan Schoor:
    9 maart 2022
    Genieten met een grote G dus👍
  6. Adri van Houwelingen:
    11 maart 2022
    Ja heerlijk gaat het weer