Op rolletjes

7 maart 2022 - Rosemont, Illinois, Verenigde Staten

Prima vlucht met United Airlines, toestel denk voor zo’n 25% bezet, dus volop de ruimte, werd direct herkend, blijkbaar een volger van mijn reislog  😜 eten aan boord was prima kip piripiri, nog ff de nieuwste 007 film gekeken en wat weg gedommeld. Keurig op schema aankomst Chicago, piloot waarschuwde voor ruige landing, stond veel wind maar dat viel alles mee! Door de douane  ging weer soepeltjes, erg vriendelijke douane ambtenaar, en koffer stond ook al op de carrousel, hup naar buiten en troffen daar een groep Nederlanders, allemaal naar Wyndham om een camper weg te gaan brengen, volgens mij niemand voor de eerste keer, populaire bezigheid, zal wel iets prijs technisch wezen 😂 en zo met een volle shuttle naar hotel, kort ritje dus prima, ingecheckt en ruime kamer en prima bed! Merk wel dat het tijdsverschil fors is, 7 uur vroeger. Er was inmiddels ook een medewerkster van de camper verhuur gearriveerd, en paperassen ingeleverd en ingevuld, hmm helaas nog niet gehoord welk type camper we krijgen, nou ja zien we morgen wel. Om 18.00 tafeltje gereserveerd om eens wat vlees hier te gaan keuren, prachtig steakhouse naast het hotel, dus helemaal goed! Wat een portie, zag iedereen het restaurant verlaten met een “doggiebag” thuis je friet nog een keer opwarmen? Die steak van een kilo ging schoon op hoor, haha wat een mals ding pfff! Met de kou valt het hier nog mee, twee graden in de plus, maar ben nu net wakker, en keek op me watch sneeuw? Gordijnen open en verrek, ja klopt alles wit! Nou om 6.45 klaar staan, op naar de fabriek! Kijken of nog dutje kan doen, het is pas 3.30 am!

Benzine kost weinig!Hotel en steak houseSneeuw!MalssssssPs, foto’s draaien, zal er eens naar kijken waarom 😁

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rob Hart:
    Je toestel anders houden.....whaahaa
  2. Adri van Houwelingen:
    Oooowwwww 😜
  3. Frans Ruijgers:
    7 maart 2022
    Fijn dat jullie veilig in Amerika zijn aangekomen. Als de ontvangst van de camper ook soepel verloopt kan het avontuur beginnen.
  4. Adri van Houwelingen:
    7 maart 2022
    Ja zo is dat, zo far zo good 😁
  5. André van Dijk:
    Veel plezier en doe voorzichtig
  6. Adri van Houwelingen:
    Zekers, thanks
  7. Joke van Houwelingen:
    7 maart 2022
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en hopen dat jullie een mooie camper krijgen veel plezier 👍
  8. Adri van Houwelingen:
    7 maart 2022
    Ja hopelijk, vorige keer camper van El Monte, nu een Road Bear, volgens mensen die vaker zijn geweest is de kwaliteit nog hoger, dus ben benieuwd!
  9. Jose Kuipers:
    Veel plezier en doe voorzichtig
  10. Adri van Houwelingen:
    7 maart 2022
    Dank buuf! Pas goed op ons huisje, we komen zeker terug hoor! 😜
  11. NicoleBezemer:
    Heel veel plezier!