De Camper

10 maart 2020 - Whiteland, Indiana, Verenigde Staten

Zo eerste nacht in hotel, lekker hotel! Gordijnen open en zag een mooie van Hool staan, ff kijken, daar ontmoette ik Rachel die ons naar de campground zou brengen, om 6.00 zou ze de bus voor het hotel zetten en om 6.30 vertrek! Alleraardigste vrouw ff wat ervaringen uitgewisseld als chaufs onder elkaar! Nou koffers laden, heel de lobby stond vol met Nederlanders en een enkel Duits echtpaar, en zo gingen we met 20 stellen onderweg! Na een zeer comfortabele rit, aangekomen op Koa campground waar een hele rij nagelnieuwe campers klaar stonden. De één nog groter dan de ander, welke zullen we krijgen? Nou niet de grootste maar wel de meest luxueuze ziet er super uit van binnen en buiten! Na instructie en een berg papierwerk konden we op weg, 13.00 vertrek!

nou rijdt prima wel wat wind gevoelig maar waaide ook hard, eerst maar naar de Wallmarkt om bevoorrading in te slaan! Nou Amerika is niet echt goedkoop qua levensmiddelen, de euro dollar verhouding is ook bijna één op één dus dat werkt ook niet mee!

lekker een stuk binnendoor gereden, waar we veel koetsjes zagen met mormonen, zelfs aparte parkings bij supermarkt voor ze, heel grappig.

Ook maar eens de snelweg op, cruisen met 70Mph en wat denk je, de ene na de andere vrachtwagen komt je voorbij! Die rijden gewoon 120 kmh nou nou! En grooooootttttt en dikke vette trucks, met enorme trailers ook pffff, nou goed lekker naar het zuiden gereden, door de stad Indianapolis gereden, enorm stadion gezien maar snel een grote parking opgezocht, en tussen die enorme jongens overnacht!

net wakker heerlijk geslapen, wel regen, maar gauw verder naar het zuiden! Memphis here we come!

o ja nog geen internet, beetje apart hier, vandaag maar eens verder zoeken!

1. Geoffrey Jansen:
    10 maart 2020
    mooie bak zeg!!spannend avontuur,heel veel plezier😉
  2. Leo:
    10 maart 2020
    Doe je Nashville nog aan, op weg naar memphis
  3. Adri van Houwelingen:
    11 maart 2020
    Nee was splitsing Nashville of Memphis, de laatste gekozen, reden wel langs geboorte plaats Kenny Rogers!
  4. Debby:
    Gaaf hoor!
    Super leuk dat je ons zo op de hoogte houd!
    Dikke x
  5. Gerda:
    13 maart 2020
    Oh wat leuk zie dat je ook door Indianapolis gereden bent daar zijn 2 zoons van Annie geboren .Mooi verslag leuk om te lezen .Veel plezier en geniet er van .