Km maken, of mijlen 😜

11 maart 2020 - Marion, Arkansas, Verenigde Staten

Zo lekker vroeg vertrokken vandaag, toch nog iets last van Jetlag. Was niet ver hoor, zo’n 500m en daar was de McDonald’s gelijk maar ontbijtje genuttigd, en gebruik gemaakt van WiFi. Snelweg op en richting Memphis, grootste gedeelte op route 57 gereden. Volgende stop was op een parking, favoriet nu al Lovers, veel keus en shop (erg gericht op de vrachtwagen chauffeurs) maar wel erg leuk! Goh fantastische zendbakken daar, ken ik nog van mijn tijd op de 27mc! Zou er zo Ă©Ă©n weer moeten kopen, echt geinig en goedkoop, O ja mijn roepnaam op de 27Mc was Grizzlybeer haha.

weer een Walmart in geweest, brood gehaald en Toos heeft dus een heerlijk eitje gebakken, camper rook al gelijk minder nieuw, je zal een nieuwe camper besteld hebben en Adri en Toos hebben hem ingereden 😜😂

weer was nog niet geweldig, zwaar bewolkt, maar toen we de Missisippi over staken via een enorme brug klaarde het wat op, wat een enorme rivier zeg, en een duwbak(ken) boot zagen we, enorm, maar ja dat is alles hier, ken je een Big Mac in NL? Nou hier hebben ze die zelfs dubbel, 8 laags of zo.

vandaag dus de 600 Miles op de teller gepasseerd, Indiana, Illinois, Missouri en nu zijn we in Arkansas,  Missouri was wel apart, enorme vuurwerk winkels gezien,  heette er Ă©Ă©n heel toepasselijk “BOOM” maar nee niet gestopt, mocht niet, want moet ook nog met vingers naar Las Vegas hĂ© om daar fishes te kunnen vasthouden😜 wel gestopt bij een winkel van Verizon, om een mifi dongle te kopen, is klein kastje waar een data kaart in gaat, en dan kun je 8 apparaten daar draadloos mee verbinden, zodat we nu altijd internet hebben, heerlijk!
Nou vandaag ook op een officiĂ«le kampeer plek, goed geregeld, water stroom, televisie signaal, perfect! Koa ground heten ze hier, en een camper is een RV, recreation vehicle, ‘tis maar dat je het weet. Nog ff relaxen en dan plat, morgen Graceland bezoeken, heel benieuwd! Doei doei...

o ja had geen warm water, maar na wat luikjes geopend te hebben, los stekkertje, jippie ook opgelost

Camper

1. Petra van Wijk:
    11 maart 2020
    Wat een leuk verhaal weer. André zijn 27 MC naam was vroeger Soephengst. Met de verhuizing hebben we zijn bakkie weer gevonden. Toch maar niet bij het grof vuil gegooid. Fijne reis verder. Ik volg jullie. Gr Petra
  2. Leo:
    11 maart 2020
    Ben benieuwd naar wat je vind van Graceland